Glass med krossad choklad.

Ända sen jag var liten har jag älskat just vaniljglass med krossad choklad. Mamma & jag brukade äta det jätte mycket när jag var liten, vi åt det t.om med gaffel. Det var så fruktansvärt gott!

Nuförtiden vill jag alltid ha glass med krossad choklad om jag känner mig krasslig, är sjuk eller är nere. Mums!

Men, den ska ätas direkt ur förpackningen!

Hur äter ni er glass? :)

image113




Peace
/S

Din åsikt
Postat av: aleex x).

glass är gott x). lolz, nejs men jag brukar äta gammeldags vaniljglass om jag äter. med chokladsås för det är gott :3. ... med en liten sked.
äre datorn där? hp :3 jag vill också ha hp dator ^^. lolz, fast jag skall söka till mikeal elias, de har mac. .__. ( skriva mycket ftw :3 )

2008-01-04 @ 23:38:43
URL: http://irapehellokitty.bilddagboken.se
Postat av: Jonna

Om jag är hemma eller så, så äter jag direkt ur förpckning ^^ även såna 1,5 liters, sen stoppar man in den igen när mn inte orkar mer :D

2008-01-05 @ 00:40:38
Postat av: becca

åh, sån där glass är så fruktansvärt god! ^^

2008-01-06 @ 14:42:02
URL: http://thuna.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback