Helgen

jaha, så var det söndag igen. & helgen är över.. Gårdagen bestod av Singstar, igen. Denna gången med mamma :) Dumma alex är så feg så han vågar inte ^_^ Tråkmåns! Men det var endå en trevlig kväll. Dock fick jag asont i halsen. Är fortfarande dålig. Snörvlat hela helgen & nyst & snytit mig. Usch & fy för att vara förkyld.

Så idag, skulle jag ju repa.. Men det blev inget. Hela jag är helt fucked up. Pallar helt enkelt inte. Har ont i huvudet konstant, men kan inte ta någon verktablett då dom är slut här hemma.. Förlåt killar, men det känns inte så kul att åka 2 timmar dit & sen 2 timmar hem när man är sjuk..

Förhoppningsvis ska jag till skolan imorrn. Jag menar, jag är bara lite förkyld. Har ingen feber eller så. Ska ju till psykologen imorrn med.

Iaf, så gick jag & alex upp typ 3, det var skönt, med tanke på att vi somnade runt 5 inatt :P haha. Sen åkte han visserligen hem 15.57, men det var iaf skönt att ha honom här :)

ÅÅÅH! Jag har föresten sett Alex fina sår! Efter operationen ni vet! Oh My God. Det är verkligen allt jag kan säga. FY FAN vad äckligt det såg ut! Jag, som hatar alla möjliga sorters sår, såg det. Seriöst, jag mådde illa & började nästan gråta! Stackars Alex.. Det såg verkligen ut att göra skitont.. =(

Men nej.. Nu ska jag försöka vara lite social här hemma tror jag. Sen ska jag sätta mig & kolla på "i am legend" ikväll. Se om den är bra! Alex & familjen såg den i fredags, jag orkade inte se den då.. Alex sa att den var lite.. sorglig i slutet =P hehe

nej.. Nu får jag slita mig. Förlåt att jag varit inaktiv i helgen, men vill inte sitta vid datorn för mycket när Alex är här.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback