kompislista

HUR ÄR DU SOM VÄN?
Skriv ner tio saker om dig själv som vän.

1. Jag ser alltid till att mina vänner mår bra innan jag bärjar prata om mina egna problem. Med andra ord, dom nära vännerna jag har vet att jag finns för dom 24/7 oavsett hur jag mår. Vilket också kan vara en nackdel för mig.


2
. Jag älskar att vara "clownen" i ett vängäng. Eller, jag gillar att göra konstiga saker, rapa, fisa eller komma på något riktigt dåligt skämt.


3. Mitt skratt smittar av sig, enligt dom flesta av mina vänner. & eftersom jag ofta är positiv när jag är kring mina vänner sprider jag ofta en positiv energi. (vad jag har hört iaf..)

4. Jag är tyvärr en vän som kräver mycket uppmärksamhet, även om det oftast bara syns när jag är full. Jag vill gärna att folk ska titta på mig, lyssna på mig & liksom.. "se" mig. Jag försöker vara så liten som möjligt i skola tex, men på fester vill jag att alla blickar & alla öron ska vara riktade mot mig, typ.


5
. Jag har tyvärr förmågan att få mina vänner att känna sig otillräckliga eller att jag inte litar på dom. Just för att jag är så innåtstängd & aldrig pratar om mina egna bekymmer, utan hellre lyssnar på alla andras.


6
. Om någon av mina vänner gråter börjar jag gråta.


7. Jag är tyvärr jävligt lat & orkar nästan aldrig ringa mina vänner, samma sak med att träffas. Om jag träffar någon så är det på helgen eller på en fest.


8. Jag har riktigt svårt att lita på mina vänner, tyvärr. Även om jag litar på dom så vågar jag inte säga allt jag behöver/vill säga.


9. Jag är en vän som hellre sitter hemma med hela kompisgänget, kollar på film, eller gör något kul istället för att umgås med bara en vän ute på stan.


10. Mina vänner består mest av killar, just för att jag alltid varit lite "killig" av mig ända sen jag var liten. & jag har oftast roligare med killar. Jag har 2 bra tjejkompisar, resten är killar. & i love it :D


Nu utmanar jag alla som ser detta att själv skriva ner 10 saker om hur du är som vän.
Lycka till, för det tog tid att tänka ^_^


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback