Måndag, första skoldagen

Jaha, då ska jag kanske berätta litegrann om vad som har hänt under dagen. Började ju med att jag skulle gå upp kvart i 6 >.< segt, men det var endå jag som kom upp före mamma ^_^ Kom iväg till skolan som jag skulle & så.

Sen hade vi ju Tony på morgonen. >.< drygast jävla ever! GAH! men den lektionen försvann rätt snabbt. Sen hade vi ju då foto a :) Jag, mikael, miki, maxi, johan & johan stack ut & fotade. Hahaha. vi hamnade vid ett litet berg av snö. Självklart var Johan aka Günter snabb med att klättra upp. Även maxi & miki. Miki gick dock ner rätt snabbt. Seda höll maxi på att trilla, & då skulle johan hjälpa honom. När maxi väl stog på fötter igen var det johans tur. & han trillade pladask, riktigt rullade ner för kullen :D HAHAHHAA jag skrattade så jag nästan kissade på mig, fy fan va kul det var! HAHAHAHAHAHA.

Sen skulle vi bara hålla på i photoshop.. Efter det så slutade vi. Det var trots allt en lugn dag. jag orkar tyvärr inte srkiva mer just nu, men här kommer före & efter bilder i photoshop. Höger är redigerade. Poängen med redigeringen skulle vara att få fram färgen mer. Jag tycker jag lyckades helt okej med det faktiskt :D & bilderna är egentligen mycket mycket större än såhär.. men ni får nöja er med detta helt enkelt :/


image123


image124


image125




ser nu att det inte syns så bra.. tyvärr- För jag blev nöjd över resultatet. :)
Hoppas alla haft en bra dag!
Jag återkommer säkert senare :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback