Måndag

så är man i skolan igen.. Seg fömiddag. Kollade på ett klipp ur uppdrag granskning om ica & deras köttfusk. Skit äckligt ju! Sen skulle jag till psykologen.. Det gick väl bra, men det är aldrig kul att höra att man är depressiv.. Usch & fy. Jag ska på återbesök till psykiatrikern nästa torsdag, så vi får väl snacka igenom om jag ska fortsätta på dom tabletterna jag har nu..

Usch.. just nu känns det bara skit alltihop. Men alex kommer hit & hälsar på <3 Sen ska jag hem till honom & äta sen bär det av till trelleborg & repa..


Vi hörs väl ikväll igen

Peace
/S



the greatest fear die alone






Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback