Måndag

dagen har faktiskt gått förvånansvärt snabbt. Hade Jesper hela dagen. As segt >.< men jag skulle ju till min psykolog idag, så jag slapp halva första lektionen, haha. Det gick bra där idag. Faktiskt. Men det känns lite grann som att jag måste börja ta tag i det, & snacka om det som jag VERKLIGEN måste snacka om. Gah, nästa gång.

Sen eftermiddag, Foto A. Vi skulle ut & fota med raw format, så jag & jonna tog varsen kamera & drog ut. Men sen började det regna så vi gick in igen! Väl inne så skulle vi redigera. HAHAHA alla satt & fnittrade, kom på dåliga skämt, gjorde jesper irriterad, skrattade åt jonnas skratt, massa kul. HAHA!

Sen stack jag hem till Alex. Låg & mös lite så somnade jag >.< Kom hem igen klockn 8, satte mig & åt, sen kollade lite bloggar & bilddagboken. Sen in i duschen, tvätta av håret. Nu är det bara måla naglarna & plata håret kvar :)

Kommer nog uppdatera senare, med lite bilder & så :)

Hur har er dag varit?


Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Jonna

Alla skratta åt mitt skratt :( HAHAHA :D

2008-01-28 @ 22:18:11

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback