Mikael

Åh, jag måste bara skriva att jag älskar Mikael så jävla mycket! Som jag har saknat honom i skolan. Han var inte där idag heller.. Hade behövt dig som fan idag :/ Tur att Jonna är en underbaring <3

Mikael, min bästis, ska alltså köpa Hardcore Superstar biljett till mig i 19 års present, vilket jag verkligen verkligen uppskattar, eftersom jag var skitledsen i några dagar. Insåg ju att jag inte hade råd själv, för mycket utgifter :/ Men nu blir det av, tack vare att han är bäst! :D Oh yes <3

image161


image162

Vem mer kan skryta om att man har en så bra & snygg bästis?



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback