Söndag

Slappedagen nr 1. Vaknade upp ca halv 4 idag. Fyfan säger jag bara. Fattar int ehur jag kan sova så länge. & med andra ord blev det ingen repning idag. Fy på mig:(

Annars har ingenting hänt idag, inget alls. >.<

Ska kanske ta & uppdatera hur det ser ut med att sluta röka. Mindre bra kan jag kanske säga. Två första dagarna gick helt okej. I fredags rökte jag ca 9 cigg & igår typ.. 5 tror jag. Idag har jag rökt 2 än sålänge, men bara varit vaken i några timmar så.. Men,ja.. Det går väl sisådär med det. Vet ju som sagt inte ens omjag vill sluta.. Kan kanske skära ner på det, men vill inte sluta helt.. känns inte som att jag är redo för det.

Kommer stanna hos min Alex en natt till, så kommer inte uppdatera mer idag..

BTW, så har vi börjat snacka om sommaren. I fredags närvi kom hem från robert satte vi oss inne hos alex föräldrar & snackade. Dom bjuder på resa & boende till bulgarien, 2 veckor. Enda jag behöver betala är typ mat & annat som jag vill handla. Alltså bara fickpengar. Ska försöka fixa med mamma om hon vill, som min födesledagspresent sätta in 300-400 kr i måpnaden på mitt sparkonto, & sen måste vi lämna in papperna om jobb. Sen ska jag nog själv sätta in 200 kr varje månad med, så det löser sig. Första utlandsresan, någonsin för mig. Wiiie:D

Men, nu ska jag kolla klart på Guru, skitkul ^_^

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback