Sticky Lipz

Okej, här är då bandet. Vi spelar Hardcore Superstar - Someone special. & jag vet att kvaliten är skitkass, men den är inspelad med en mobil. & miki som filmar så det är bara en gitarr. men. Hoppas ni gillar den :D
Förlåt bandmedlemar om ni inte ville att jag skulle lägga upp den :$


Din åsikt
Postat av: Jonna

Vad duktiga ni är. Jag blir så stolt :D
Markus borde ha filmat ist så man hade fått se med iki ist, och mikael borde ha samma självförstroende när ni är på scen ffs. och haha, maxi får skaffa hårband, han har det där svinget :D... Markus såg lika glad ut som vanligt :)
Du sjunger bra babe. Ni är udnerbara :* pussar, älskar er.

2008-01-16 @ 22:50:53
Postat av: Stephie

Tack jonnis, vi älskar dig med! & ja, du skulle bara sett miki, kommer kanske lägga upp en video med honom med. Men han har himla självförtroende i replokalen. Men du vet, jag fixar det sen. Samma med Markus :P hahahaha

2008-01-16 @ 22:55:19
URL: http://thismess.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback