Bilder från midsommar mm.

Här kommer lite bilder från dagarna innan midsommar & midsommarfirandet i svedala.






Dessa 3 översta är från folkets park. Tror det är på torsdagen, dan innan midsommar.


Min kusin, Hannes :)


HAHAHAHAHAHA! Bästa bilden NÅGONSIN på fotoskygge Richard. (morbror)


Ännu mer fotoskygge moster, Mia :)


Min baby :)


Min far. Han ser helt Förälskad ut ^_^


Jordgubbar. Mums! :)


& en full Pålle från puben, klockan var väl runt 2 här, för detta är innan vi går till centralen & gör vår fina film! HAHAH!

Ja, inte så mycket bilder, & alla bilder är tagna med Nikon D80 macro objektiv, så det är ju helt fel objektiv för att fota människor & liknande med.. men det får duga iaf. Nu kommer det inte komma så mycket mer bilder, inte nya bilder iaf. Kommer väl välja ut fler bilder som är oredigerade & ovisade för att ha något att göra. Men har igen kamera för tillfället & kommer alltså inte bombadera er med blombilder.

Puss.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback