Bilder

Här kommer lite random pics från mobilen.


Från när vi hade nationellt prov i engelska


från fotoutställningen, jag hade papper i håret för att jag inte skulle bli av med det.


en solig & skön dag i ALex trädgård :)


Mina nya översöta skor! :D


Jag gillar denna & följande bild, vet inte riktigt varför..




Alex blev tomten :)


Jag tog världens DYRASTE men godaste fika med mig själv, bara för att jag kände mig så ensam & övergiven. Barista ftw!


& en bild på en solande Anju nere vid vaxsjön igår.

Observera att ALLA bilderna är tagna med mobilen som suger dase, & att jag inte har en susning om när dom egentligen är tagna, mer än den sista.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback