Foton

Såja, jag & Kevin var ute på fotorunda Fantamig!! Så nu har jag t.o.m redigerat några favoriter från idag. Blev inte så länge eftersom det började PISSA ner regn.. men ajja.. Hehe.

Här har ni några iaf. Alla bilder tagna av mig.


Droppar..


Ännu fler droppar


Älskade denna blomman, skitfin! & droppar såklart ;) Massa tråkigt regn idag.. Men det blev fint på blommorna :)


Gillar blommor på kyrkogården :O


Den blomman igen


flowerpower


Klicka på bilden för att se större resultat.


Klicka på bilden för att se större resultat.


Regnbåge när vi kom hem igen. Klicka på bilden för större resultat.

Foto & redigering: © Stéphanie Lindhe

Så, vilken bild var din favorit?
Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Malin

vilka otroligt fina bilder :D

den första var min favorit

2008-06-16 @ 22:57:49
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Den bilden med vattendroppar, någon i början. Var jätte bra, bra skärpa där skärpan ska vara.



Btw, så måste jag få tacka! Gud va göllig du är, tufft med en garanterad besökare :D

2008-06-16 @ 23:04:27
URL: http://typperra.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback