måste..

Måste bara passa på att säga förlåt. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT att det bara är massa bilder på blommor just nu. Men jag är helt slut på idéer.. Vet inte alls vad jag ska göra. Får se ikväll, ska höra om Anju är hemma, isf får hon komma med mig ut så får vi gå en runda & ta lite nytt. Kanske.. Får se. Förlåt igen..

Jag vet att det är skit tråkigt med blommor! Därför får ni en helt oredigerad bild här nere.



Jag lovade ju faktiskt er ankbilder innan idag :)

Din åsikt
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag tycker inte alls det är tråkigt med blombilder, inte dina iaf, dina är jättefina :)

2008-06-17 @ 21:21:22
URL: http://annie90.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback