Onsdag

Seeegast dag. Är hemma hos Alex. Jag är trött. & jag känner mig ensam. Jag vill också ta studenten!. Jag ska till Saras student imorrn. Jag har nästan lite ångest över att jag ska upp där. Inte för att jag inte vill till Sara, utan för att jag inte vill minnas tiden på skolan. Visst, all tid var ju inte förjäves. Men fy. Jag vill också. jag skulle också stå där imorrn! Lycklig & levande. Men nej, vissa saker var bara TVUNGET att hända & förstöra ALLT för mig & min skolgång. För nej, det är inte mitt fel att jag var tvungen att gå om. Det var äcklena. Men, det ska iaf bli kul att fira Sara. Imorrn är din dag snygging <3

Nu kommer Alex snart hem, då ska vi mysa. Det har jag bestämt! :)

Har förresten ritat en ny bild. Kedjeröka & illustrera är min nya grej. Här har ni den (klicka för att se större.)




(original)

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Linda

Duktig, riktigt snygg :)

2008-06-06 @ 16:27:35
URL: http://lmongo.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback