Lördag

Glömde helt att skriva igår. Det var ju skola & det var trevligt, tittade på brockback montain (?) & så, så det var en lugn dag. Sen skulle jag hem, ta pappas tågkort, tillbaka till malmö, träffa upp alex, åka tillbaka hem. Sen var det lugnt.

Idag är det kalas för mig & lillebror. Ska väl bli trevligt i guess. Får se hur det går & hur mycket pengar jag får, uppdaterar kanske ikväll. Har inte min dator med mig hem denna helgen, fick inte plats med den i väskan igår.. lite lagom irriterande.

Nu får jag gå & göra något. Är rastlös & svettig som en gris! Skitäkligt.

Ha det bra!

Peace
/S

image242

För att jag har en snygg mamma :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback