Måndag

Tråkig dag egentligen. Kom till skolan aldeles för sent. Skulle ut i västra hamnen & fota, kom ut dit, fotade satan ta mig. Men min kära grupp ville hellre till stapeln & åka bräda. Fuck them. Alex ringde, bad mig komma till mobilia. Okejdå :) haha.

Sen hem till Alex, käka lite, mysa lite. Sen stack vi hem till jonna. Skulle hjälpa henne färga håret rött :) Hoppas det blev bra :P haha. Alex & Robert satt & spelade tv spel under tiden. (alex vann hela tiden)

Kom hem till Alex igen. Legat & kollat tv brevid Alex som haft min dator hela kvällen pga skolarbeten. Haha så söt, behöver motivation hela tiden;)

nej, nu ska jag sova tror jag.
ha det bra

peace
/S


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback