Skolan

Sådär. Nu sitter jag i skolan & väntar på att lektionen ska börja. Än så länge är det bara jag & Stifler här.. Får se vad som händer under lektionen idag. Tror vi ska filma, hoppas både stella & Camilla kommer. Kanske kan dra ut till ribban idag då, det är ju faktiskt riktigt fint vårväder! :) Sen i eftermiddag blir det till att träffa Sara, ska gå lite i stan & så. Sen ska jag bli fotad för 3ornas "naken"kalender.

Btw så är detta första gången på typ 3 veckor jag är sminkad (snyggt) & har plattat håret. Rätt gött faktiskt, även om luggen är LITE lagom ivägen.. Råkade få för mycket hår i den, så den ligger ju över ögonen hela tiden >.<

Fick en hundring av mamma imorse btw. Sjukt gött att röka marlboro igen. Så köpte jag en stor latte & en kanelbulle på prellen med. Fan vad latte är gott egentligen.. Haha :) Får se om sara har pengar så kanske vi kan ta en liten fika sen. Får se vad mina pengar räcker till ^_^

Men, ni får ha det bra! & föresten, så fixade jag min mobil! Det vr ju bara att söka efter ett nytt nät ^_^ haha :D Så nu kan ni smsa eller ringa hur mycket ni vill till mig :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback