Tisdag

Usch & fy för att jag inte har skrivit på flera dagar! Förlåt! Har inte haft någon dator så har varit lite svårt.

Det gick bra i lördags. Fick lite mer än 1000 kr & jag ska få mer av mormor :) Sen ska ju mamma & pappa ge mig lite mer än 1000 kr så det blir typ 3000 sammanlagt skulle jag gissa på. Det är najs! :D

Söndag, då åkte jag & Alex till malmö. Hade ont i magen & ville inte åka & repa... Kunde slutat illa isf. Men jag åkte ner till malmö med alex senare på kvällen. Vi gick hem till honom. På vägen går vi förbi Taboo, går in där & kollar på dildos. Så nu har jag en Gunnar, som han heter. Födelsedagspresent av Alexander, en liten (?) mr. Rabbit. Klart godkänd ;) haha :D

Måndag stannade jag hemma från skolan. Så jag stannade även i malmö en extra natt, minns egentligen inte varför jag stannade, men det var snällt :D ÅH! just det! Jag var ju hos Tandläkaren med! 6 jag ville inte vara hemma... Så jag åkte upp till höör,stack till tandläkaren, var hemma i 30 min typ, sen tåg ner till malmö igen :)

Tisdag. Skola halva dagen, sen var jag hemma hos Alex. Eller, jag är här fortfarande :P Men idag har jag datorn med mig hit så att vi kan uppdatera oss lite i internet världen :O Hha! Vi ska snart äta fruktcoctail & sprut grädde :)

Nu kom han halvnaken med bara en handduk rullad runt höften *mums*!

Vi hörs!

Peace
/S

image243

Din åsikt
Postat av: Anju

hahahhahaa biffen har fått sig en leksak. HÄRLIGT

2008-03-05 @ 17:37:08

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback