Bilder

image410

Arne innan utflykten


image411

Gräs uppe vid vaxsjön


image412

Fina små träd :D


image413

Stenvägg på vägen dit


image414

Påfågel :D


image415

Strutsar fanns där minnsan med :D


image416

Tusensköna, min favoritbild idag, iaf redigeringen :)


image417

När vi kom hem väntade en kisse på oss :)

Foto & Redigering: © Stéphanie Lindhe

& en egokick bild.

image418

Måååååååååånga bilder, vilken är din favorit?

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anton (blondast av alla)

Hej, skulle du vilja delta i min nya diamantheader-tävling? Anmäl dig på min blogg nu! =) MvH Anton

2008-05-11 @ 02:36:52
URL: http://indiespnge.blogg.se
Postat av: Danne

Tjo du, riktigt bra bilder du tar ju. Bilderna på påfågeln och katten tyckte jag var sköna! :)

2008-05-18 @ 00:19:33
URL: http://jeppespagar.webb.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback