Bilder

Först några småbilder på mina små nyfikna katter. Har en stor madrass liggandes på golvet, + en sängstomme. Så madrassen lyfts en bit från golvet. Haha. Bilderna är klickbara.


image420 image421
image422 image423
image424


image425
I badet igår.

image426
Efter att jag rakat benen...

image427
Innan jag hoppade i badet igår.

image428
Mina fötter..

image429
Kanalen är grön...

image430
"Vattenfall" sak vid kanalen.

image431
samma vattesak.

Sista bilden. Nu ligger Arne här & vill bli klappad. haha.
Vilken är din favorit denna gången?


Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback