Dagen

Usch vilken tråkig & trist dag det har varit idag. Fick dock en lön på lite över 1600. Najs. Jobbade även ikväll. Ska jobba rätt mycket den kommande veckan. Torsdag, söndag, måndag & tisdag >.< haha. men, pengar är pengar, right? Det gick förresten bra igår på fotoutställningen.

Ikväll har inte varit så fruktansvärt bra. Jag har ont i magen, känner paniken i bröstet & vill bara sova. Känner att jag inte kommer sova så bra inatt heller.. Haft rätt så dåliga nätter nu ett tag.. Fattar inte varför dock..

Nu får ni ha det bra, hörs mer imorrn. Då kommer det nog några fler nyredigerade bilder med. Här får ni iaf en film gjord av Joppe, Micke & Jocke i min klass.




Peace
/S
(skrivet igår)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback