Gårdagen

Gårdagen hade kunnat bli bättre. Kände mig inte pepp på någonting alls! Kom till skolan iaf, hade utegympa & jag brände min högerarm... Sen skulle jag hem till Alex, somnade. Hade huvudvärk, ont i halsen, var helt cp trött i huvet. SÅ jag somnade. Vaknade halv 6. Oj, fotboll kanske? Haha. Gick till stadion, kom in 10 min innan matchen startade. Gött. Ingen lust alls att stå där. Började gråta lite innan halvlek, så jag & Alex gick hem. Fattar inte vad som hände riktigt, men hela dagen hade varit jobbig. Matchen slutade tydligen 1-1..

Idag mår jag inte mycket bättre kan man ju påstå. Känner mig tung i huvet, som om hela jag är fylld med bly. Ska hem ikväll.. (visst, det är kul att komma hem, men inte utan Alex...) & så måste jag sitta i denna jävla skolan där ingen pratar med mig endå! Känns så jävla kul att komma hit när inte en enda i klassen hälsar på mig när jag kommer. Typ, tack?

Nej. Nu ska jag sluta klaga.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Jonna

Ja, det tycker jag..

2008-05-09 @ 11:38:39
URL: http://mylifeinlove.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback