Home..

Stannade hemma från jobbet idag. Fick huvudvärk & är så jävla tröt så jag bestämde mig för att strunta i det. Mår fortfarande inte bra alls.. & jag saknar Alex, synd att han var tvungen att jobba :/ Hade varit mysigt med honom här nu. Känner mig så ensam & övergiven på något sätt. Kan inte riktigt förklara.. Men jag känner att jag hade behövt Alex nu. Vill prata lite.. Känner även att jag behöver mat. Inte ätit någonting på hela dagen.. Kanske dax snart, har ju endå varit uppe sen innan 8 imorse... :/

Redigerade nyss en ny bild. I like :D

image397

Original bilden


image398


& den redigerade

Vad är skillnaden?! :D hihihi

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback