Lördag kväll

Ja. Det blev ju en kul kväll. Sverige fick 47 poäng i eurovision song kontest & kom på 21a plats, om jag inte har fel? Haha, & ryssland vann med 272 poäng. Där ser man.. Jag tyckte dock inte att den var så mycket att hurra för.. :/ Men jag tyckte allt om när Björn Gustafsson presenterade sveriges resultat! HAHAHAHA! Ska se om det finns på youtube om några dagar :P

Så, det har varit en mysig kväll annars. Mamm & Pappa stack vid 5 tiden, sen lagade jag spagetti & makaroner ^_^ Duktig jag är :D:D Sen kom Anju & Lowe över, & vi spelade lite Donka Konga :D:D:D Sen började eurovision. Vi tittade dock inte så mycket. Vi läste mer Rasistiska skämt på nätet. Nej, jag är inte rasist av något slag! Men vissa är faktist roliga, samtidigt är dom ju hemska. Ungefär som denna "Vad gör en jude i ett askfat?. . . Släktforskar." Hahahahaha :$:$ flåt :( Förvånad blev jag även av att Jesper satt med oss i soffan hela kvällen istället för att spela wow. Lite kul endå, nu när han får ha datorn hela kvällen eftersom Kevin sitter på den stationära & spelar på sitt account. :)

Nej, nu ska jag nog ta & göra mig iordning för sängen. Hör litegrann hur den kallar ;)

Här har ni Rysslands vinnarlåt, vad tyckte ni? Vem ville ni skulle vinna ikväll? Själv hade jag ingen speciell favorit..




Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback