Onsdag

Usch & fy vad jag känner mig sleten. Har ont i fingret, dock inte lika mycket som igår. Fan vad ont det gjorde igår.. Iaf, idag är jag i skolan. Har en del att kompletera i svenska. Trodde dock att det var mer, men nejdå. :)

Jag är trött, kissnödig & känner mig ensam. Fråga mig inte varför.

var hos psykologen igår. Det gick väl bra men.. Jag började böla som en liten 3 åring som inte får en glass. Typ. Kan berätta mer senare i ett låst inlägg. Men jobbigt blev det iaf..

Inget mer att skriva just nu. Ska strax börja med lektionen igen..
Ni får ha det bra sålänge

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback