Önskelista

Åh, vad mycket fint jag hittade inne på kyssjohanna. Så sjukt fina smycken!


Armband :)


Halsband :D

& så hittade jag lite som jag vill köpa till min mamma. Usch & FY! Jag kommer nog köpa ett av dom till sommaren tror jag. Hon blir ju 40, & min mamma älskar änglar.
 
Om jag köper något blir det nog det till höger tror jag.

Sen ett fint halsband, kanske blir det det? Hon gillar nog mest halsband. Där är öronhängen med också.. men dom får väl jag ta isf ^_^ haha


Sen ett fint halsband till jag vill ha, påtal om mamma



Sen är det ett halsband till. Detta vill jag köpa till Anju. Hittade massa annat fint på sidan med som jag ville köpa till bla Sara. Men just detta halsbandet heter "Guardian Angel". & det är väl det som avgör att jag vill köpa det till henne. Snju förstår varför <3



Alla bilder går att klicka upp.

Din åsikt
Postat av: anjuu

naw, gumman jag skulle ha det på mig varje dag alltid om jag hade fått ett sånt fint halsband. Jag älskar dig så himla mycket. <3

2008-05-21 @ 23:10:51

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback