Rasistiska skämt #2

fortfarande inte lagt mig... men jag kom på ett skämt från south park. Kyle är ju jude, & cartman håller alltid på med judeskämt hit & dit. Så kom jag på ett avsnitt när Kyle's kusin (som naturligtvis också är jude..) var med & blev tillsagt på lektionen att han inte koncentrerade sig tillräckligt. Cartman var SNABB & sa "Han kanske skulle bli skickad till koncentrationsläger?" FY FÖR FAN FÖR MIG! Men jag skrattade så tårarna sprutade nästan!!!



bilden är googlad.

Din åsikt
Postat av: Sofie

sv: Tack så mycket! ;D

2008-05-26 @ 07:54:32
URL: http://sofiemj.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback