Rasistiska skämt

Nej, jag har inte lagt mig än >.< iaf. Har nu under dagen & natten till idag läst en himla massa rasist skämt, vissa är riktigt grymma & elaka, men andra kan jag skratta som FAN åt. Alltså, jag är inte rasist någonstans, & jag skrattade rätt gott åt vissa "svenne" skämt med. Så ja.. Iaf, så skrattade jag gott åt denna "Det är väl ingen slump att judar bodde i Gazaremsan?" hehehe :$ Sen hittade jag denna fina bilden, uttjatad, men what ev.


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback