Lista

Snodde en lista av Stella. Tyckte den var lite småtrevlig :)

10 saker som jag har gjort 2008:
♦ Varit i Bulgarien
♦ Förlovat mig
♦ Skaffat mitt första jobb (i 3 månader...)
♦ Börjat på nya p-piller
♦ Gått upp ett antal kilo..
♦ Skaffat ny mobil.
♦ Haft sex på stranden
♦ Börjat med rökavvänjning
♦ Fattat tycke för fotografering
♦ Börjat 3an, äntligen.

9 av mina främsta intressen:
♦ Bildredigering
♦ Fotografering
♦ Mys
♦ Djur
♦ Musik
♦ Fotboll
♦ Läsa
♦ Umgås
♦ Träffa nytt folk

8 saker som jag uppskattar:
♦ Alexander
♦ Sara
♦ Min klass
♦ Sängen
♦ Mina katter
♦ Photoshop
♦ Cigg (sorry...)
♦ Musik
♦ Sömn

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
♦ Alex
♦ Säng
♦ Arne
♦ Massa halloween ljus som aldrig blev använda
♦ En överbliven kanelbulle som ingen orkar
♦ Solfjädern jag köpte i Bulgarien
♦ En klädhög på golvet

6 saker som jag gjorde förra veckan:
♦ Praktiserade
♦ Shoppade & fikade med mamma
♦ Fikade en dyr fika med Alex
♦ Sov väldigt mycket
♦ Åt för mycket godis, igen
♦ Mös med Alex

5 olika maträtter du har ätit denna veckan:
♦ Kebabrulle
♦ Kycklig med ris
♦ Pizza
♦ Spagetti & köttfärssås
♦ Potatis & kött

4 saker som jag har gjort 2007:

♦ Startat ett förhållande med Alex
♦ Började ny skola & ny klass
♦ Flyttade från favorithuset
♦ Började medicinering & terapi

3 saker som jag har gjort 2006:
♦ Piercade mig första gången i läppen
♦ Blev tsm med min bästa vän TABBE
♦ Firade en jul utan känsla

2 saker jag ska göra idag:
(har gjort)
♦ Bakat kanelbullar
♦ Gått en runda med baby

1 av mina bästa minnen:
♦ 30 oktober 2004 på malmö stadion.


& bullarna blev helt fantastiska! Urgoda! *nomnom*
God natt på er.
Puss :*

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback