Lördags

Ja, kanske skulle ta & visa lite bilder från festen med. Vi hade fruktansvärt kul & alla var glada. God mat & god dricka med goda vänner, det kan inte bli mycket bättre :)


Jag blev jävligt nöjd med mina ögon. Klicka på bilden för att se större :)


Blev visserligen rätt nöjd med resten av sminket med :)


När vi först kom till Pålle (en halvtimme förtidigt) så bjöds det på skumpa :) Pålle som häller upp i martiniglas här ;)


Sedan kom en trevlig kille vid namn Markus, hans flickvän Johanna & Törnvi. Här försöker Markus få plats med ölen...


Donald var redo att äta ;)


haha, en något överexponerad bild på Törnvi, också namngiven Mattias.


Allas vår Pålle ska ju flytta upp till Åre för att jobba som kock. Så han hade lagat ryggstek med bakpotatis & gjort eget vitlöks smör som var dödens gott! Till det fick vi rött vin. (ja, jag har en öl med..)


Under middagen :)


Sedan kom lilla Holmis med :)


Sedan kom en underbar tjej vid namn Alexandra :)


Efter maten, några glas vin, öl & baylies så var man pigg & glad. Jag fick en mössa med glad påsk på :P


Markus fick tag i en sverige mössa. Pålle har överflöd av mössor & hattar :P


Leif, eller Leffe drack öl direkt ur fatet :)


Jag & Holmis. Lilla Holmis :) Hans blick ser lite busig ut :P


Pålle Pålle Pålle. hehe


Holmis & Pålle i sängen...


Törnvi hade hawaii med sig själv ^_^


Sedan hamnade min pojkvän & en turkietflagga (som pålle tog i somras!) i sängen :)


Sen blev Pålle turk på riktigt. Hahaha!


Pålles student mössa, Shit Full ^_^


Sedan kom Vicky med hotshots! :D


Som Törnvi spillde ut :P


Pålle borde bli nominerad till Årets manligaste man!


Hihi :)


Festen började så smått urarta, här är Donald med ett par.. söndriga solbrillor :O


Alla ville vara med mig & Kossan! :)


Hahaha. Glad var jag iaf :)


Folk började sjunga & dansa & klä sig i MFF när Hymnen satte högtalaren på max :)


& ungefär såhär slutade festen :)

Fler bilderna kan ni se på min bilddagbok. Kvällen var riktigt trevlig & man fick lära känns lite nytt folk. Maten var underbar & drickan var god. Vi hade skitkul även om vissa saker hände. Typ bordet gick isönder, glas gick isönder, öl vältes ut (då pålle lade sig på alla fyra för att inte slösa:P) & Pålles garderob gick isönder när Holmis satt i den. Hahahaha! Tack alla för en jättetrevlig kväll & framförallt TACK till Alex .<3

Din åsikt
Postat av: tove

Ögonen blev superfina! vad är det för mascara du använt? :)

såg ut som det var en kul fest!



den gravida magbilden blev jättefin.

kram

2008-11-24 @ 19:34:04
URL: http://nightdragon.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback