Oj oj oj!

Duetter, nu ska jag ge er min åsikt.

Alice & Robin B - Bra, riktigt bra. Deras röster passade bra ihop. Snyggt stajlade båda två, Alice är ju skitsnygg i den röda klänningen med ett stort rött skärp! Ojdå. Söt låt i övrigt & de hade en bra kemi mellan varandra.

4 av 6 S ;)

Robin E & Johan
- Hur fan ser dom ut? hahahahahaha! Älskar dock Robins nya frilla!. Men dom ser ju verkligen töntiga ut, dock lite coolt :P Det låter ju inte helt jävla fel heller, gillar deras röster tillsammans. Man hör knappt att Johan har totalt annorluna röst än Robin. Men när Johan sjunger själv vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Tack Robin för att du räddar denna låten!

3 av 6 S

Anna & Kevin
- Det är ju lite skam att Anna inte ens sett Dirty dancing! Men vafan, Det är en låt jag totalt älskar, & jag tycker att det låter riktigt bra när Anna sjunger. Hon har en riktigt snygg klänning dessutom. Väldigt enkel outfit, jag gillar det. Kevin ser riktigt stilig ut & han kompleterar Anna med sin röst. Jag älskar deras kemi & de dansar & är väldigt bra. Tråkigt att det mest var Anna som sjöng. Men jag gillar't

5 av 6 S (på gränsen till 6)

Kevin, som vanligt bäst i idol ikväll. Jag gillade anna riktigt mycket idag. Jag hoppas att svenska folket behåller henne i programmet.

Vad tycker ni? & vad tycker ni om min sammanfattning?

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback