Ojojoj...

Vad dåligt uppdaterat det var här då. Ja, jag har haft lite bloggtorka de senaste veckorna (månaderna egentligen) men jag ska komma igång igen. Jag har bara inte suttit vd datorn speciellt mycket. Sen delar ju jag & Alex på den med. Men iaf.  I helgen är vi i lilla höör. Vi har precis varit ute på en promenad han & jag, tagit lite söta foton som ni kanske får se senare. Eller någon annan dag. Men ja. Senare ska vi baka bullar. Kanelbullar! Vi har varit sugna på att göra det inprincip hela veckan, så nu jävlar!

Annars.. På måndag är det skola igen, trevligt att få träffa alla. Längesen ju. Sen så är det nog inte mycket mer. Jag längtar till slutet av månaden då jag & Alex ska ta en tripp över sundet & ha en hel dag bara han & jag & danmarks alla äventyr. Ska bli supermysigt!

Hoppas alla har det bra. Jag mår väldigt bra & hittar lyckan mer & mer för varje dag. Alex är en stoooor förtjänst till det.

Puss på er!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback