Onsdag

Är det idag. Jag sitter i skolan & arbetar med blender, shit vad avancerat & jobbigt det ska vara! Under lunchen ska jag hem till Jonna & äta sen ska vi på en mässa om högskolor, jobb & annat som kan vara nyttigt för oss studenter. Sen ska jag hem till Alex, ska sova där inatt.

& påtal om Alex så är jag så jävla rädd för att förlora honom. Inte för att jag tror att jag skulle göra det för det finns inga hot eller tecken på att det skulle hända (så att ingen missuppfattar) men om jag förlorade honom finns det många faktorer i mitt liv som hade tynat bort & dött ut.

Jag bröt ihop igårkväll. Satt & snackade lite med Alex, lite om vad mitt största problem är med varför jag inte pratar om något med någon. Var tvungen att sätta mig inne på toan i 10 min för att lugna ner mig, skölja ansiktet & försöka sluta gråta. Men såfort jag var tillbaka vid datorn började tårarna rinna.

Jag mår verkligen inte bra.



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback