Skola & snö

Sitter just nu i Höör. Ni anar inte hur mycket snö här är! :P Iaf så stack jag till skolan imorse, var visserligen lite sent, kom runt 5 i 9. Kollar in i klassrummet, tomt... Knackar på i lärar rummet, läraren vi ska ha, Fredrik öppnar dörren. Nehe, d¨å var han inte sjuk iaf som jag trodde eftersom Jesper som vi skulle haft i onsdags & igår är det. Iaf så sa han att vi har kompledigt pga ESF. Jaha, okej. Det hade inte jag fått reda på nej. Men han plockade ut en kamera, blixt, laddare & reflexskärm till mig så jag kan fota Richard & jenny imorgon.

Åker från Malmö, där det ligger lite snö i gräset. (observera lite!) kommer till Eslöv, jävlar vad det var snö här tänkte jag. Kommer till Höör. Här snöade det lätt & det låg redan 1-2 dm snö. Mysigt tycker jag, som faktiskt tycker om snö. Speciellt nu när solen också skiner. Jättemysigt! Nu är det vinter vet ni :)

Så kom jag hem, fick lite pengar av mamma att handla frukost. En räkbaguett med Cola till dricka :) Under dagen ska jag nog försöka röja på mitt rum, sen ska jag ner till malmö igen, ska på bio med Alex :)

Ha det bra! Här får ni några bilder förresten. Tagen med en Nikon D90, objektiv SD 16-55 f2.8 & de längst ner även med blixt, SB600


snö i malmö


innan lund


inan höör...


Såhär ser det ut när det har snöat i höör! :)


Dagens outfit
Jeans, Vero moda
Tunika, Vero moda
Linne, H&M
Strumpor, H&M
Diadem, H&M
Hahahahaha, varierande...


Ytterkläderna då.
Jacka, H&M
Mössa, Åhlens
Skor, Din Sko

Alla bilder är oredigerade förutom outfit bilderna som bara är beskurna. Nu kommer en bild som jag inte kan sluta skratta åt. Seriöst, har ni sett en bättre bild på en katt förut?! HHAHAHAAHAH!



Peace
/S

P.S måste lägga upp en bild på doris också eftersom jag la upp en på Arne.


D.S

Din åsikt
Postat av: Stella

Du måste kommit precis innan mig! Jag var där vid kvart i !:P

2008-11-21 @ 13:20:09
URL: http://fastfrusen.bloggsida.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback