Snörvlig & jobbig.

Jag ligger i min säng, har en stooooooooor kopp te brevid mig & jag har massa näsdukar brevid mig. Jag har fått den berömda förkylningen. Ännu har den inte slagit till ordentligt, men jag känner den långt inne. Fy fan! Har huvudvärk, är tung i huvet & jag är trött. Snörvlar som en jag vet inte vad. haha.

Det verkar bli en lugn kväll. Mamma jobbar, hon var tvungen att hoppa in för sin arbetskamrat som var tvungen att ta ledigt pga personliga skäl. Pappa visade nyss en bild från malmö stadion med mig, pålle, holmis, pappa & fredde på. Frånb sista matchen. haha, han är söt min pappa.

Ha det bra så hörs vi senare.
Peace
/S


Jag igår, invirad i mammas filt. Ungefär som nu.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback