Ännu fler

Här är 2 bilder till, som är till projketet. Den första är inte klar på långa vägar, saknas lite smågrejjer & bakgrunden ska vara allt annat än svart, hon ska även ha "2009" skrivet på hatten. Den andra är nog så gott som klar, saknas lite skuggor & så bara. Notera att alla dessa 3 bilderna (denna med) bara är skisser & en av dom kommer få en plats som Januari bilden i almanackan.
Vilken gillar ni bäst?





Funderar på om jag ska ändra designen i bloggen lite, men får se. Kanske blir en stor surprise! :D

Peace
/S


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback