klar



Denna är klar nu. Klicka på bilden för att se den större. Jag vet fortfarande inte om detta blir januari bilden eller inte. Men jag ör sjukt nöjd med den iaf. Vad tycker ni? ge mig så mycket kritik som möjligt, all kritik är bra för mig just nu. Jag kan inte bli bättre om jag inte vet vad jag gör dåligt.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Viktoriae

Shiet, vad fin bild! Jag förstår vad du menar med att du inte kan bli bättre om du inte får kritik, sådan är jag också! Men jag kommer faktiskt inte på något att ändra på!



Hoppas du får en trevlid dag imorgon och god natt!

2008-10-08 @ 23:16:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Jossan

gud vilka snygga bilder! i love ittt!

2009-01-01 @ 21:42:57
URL: http://josselimini.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback