Outfit & katter!

Okej. Jag behöver lite hjälp. VAD SKA JAG HA PÅ MIG IMORGON?! Jag vet, skit samma typ. Men jag väljer mellan en snygg & en bekväm. Oavsett vilken av dem jag tar så kommer jag ha svarta converse. So, it's up to you!




bilderna är inte bra någonstans, men hoppas ni ser ändå ^_^

Sen kommer det lite bilder på mina knaskatter! Dålig kvalite på bilderna, men dom är söta!


Någon gömmer sig i påsen


Någon annan blir nyfiken & slår till den första någon ;)


Sen sitter han bara & tittar en stund...


... Sen slår han till igen!


Till sist gick arne, & då blev bäbisen lite ledsen..

Hahaha :) Dom är söta. Arne lekte som en kattunge med ett snöre idag :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback