Vill ha!

Okej, såhär är det. Jag vill ha den perfekta studentoutfiten, men har typ.. Ingen budjet ALLS! Jag har alltså 0 kronor... Jag försöker hitta billiga för då kanske mamma eller pappa går med på det men allt jag kan hitta är DYRT DYRT DYRT!



$22.80 ~ 181.38 kr.


Den vita, men lade upp en bild på den rosa då man ser strukturen mer!!!!
$24.80~197.29
Den vill jag seriöst ha så bad!

Din åsikt
Postat av: Linda

Hej. Verkligen söta klänningar! Ett tips är att kolla på trader! De har massa söta klänningar och min syster som tar studenten i år hittade en supersöt klänning där för 200kr!

Hoppas du hittar en klänning:)

2009-04-18 @ 10:20:07
URL: http://etttvatre.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback