Det är himla svårt..

Att berätta om semestern. Det hände så mycket kul så man vet inte riktigt hur man ska förklara det så att ni ska förstå! Jag får helt enkelt ta det lite i taget. Men inte nu ^_^ Det kommer komma upp bilder snart, det lovar jag.

Jag ha verkligen bara slöat sen vi kom hem. I lördags träffade jag Jonna, var hos henne nästan till midnatt. Men det var najs. I söndags var jag & Alex ute & sparkade lite boll. Annars har jag nästan bara legat i sängen. Huvudvärk har jag titt som tätt också. Inte så najs..

Ha ni gjort något kul de senaste dagarna?

Puss

Din åsikt
Postat av: Johanna

Det låter jättebra det du verkar kunna mycket om twilight och rob, bloggen handlar ju mest om honom

2009-08-04 @ 19:46:11
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

låter bra de, du är välkommen i min blogg nu...

2009-08-04 @ 21:16:15
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback