EGO! (bildbomb!)

Har tagit några egobilder de senaste dagarna. Ni får se ett urval :P

Mitt hår är rätt långt nu <3














Så ja. Hehe, jag tycker jag är rätt söt helt osminkad, tycker inte ni?! :D

Förretsen, för att vara lite mer ego, så fick jag höra för några dagar sen att jag är lik Ashley Greene. haha! Inte för att jag är det, men jag som tycker att Ashley är världens vackraste varelse tyckte verkligen om den liknelsen. :) Fick kommentaren efter jag publicerat denna bilden;

Vad tycker ni? (A) haha

Puss & godnatt!



Din åsikt
Postat av: ιиєsιтα ♥

Fin blogg

2009-08-31 @ 10:04:43
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: Youth Novels by Sariiii

jag håller fortfarande på med ettan, men jag är snart färdigt med den. :P

sen måste jag börja handla böcker :P

haha

vad hittar du på idag då? :D

2009-08-31 @ 13:13:32
URL: http://sariiii.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback