Hemma...

Jag åkte hem till Höör igår. Det var najs! Lillbror Kevin mötte mig på stationen & jag fick tom en kram! (han hatar att kramas, har alltid gjort det) Så kom jag hem, satte mig en stund & tog det lugnt, sen kom pappa hem & vilken kram! haha! Sen gick vi ner & beställde pizza, det var najs! Senare satt jag & Kevin vis köksbordet med varsin dator & bara snackade & kollade olika klipp, eller ja, han kollad klipp på mion dator samtidigt som han spelade wow. hehe.

Idag kunde börjat jävligt mycket bättre! Jag steg upp, tog det lugnt en stund sen gick jag ner till konsum & handlade upp lite bröd & pålägg eftersom det inte fanns att hitta hemma. Kommer hem, äter lite sen börjar jag diska. Så ska jag diska kastrullerna som stod framme. En av kastrullerna har nog stått där ett tag, för det var möglig illaluktande korvstroganoff i den. så jävla äckligt!!! Det märks att jag inte varit hemma på 3 veckor :P haha. Så vaknade Jesper (den lille skiten) & så bad jag honom gå ut med soprona för att stroganoff-stanken inte skulle sätta sig. "mm, jag gör det snart". 10 min senare ber jag honom, snälla snälla kan du gå ner nu? NEJ JAG ORKAR INTE skriker den lille skiten till mig! Nehe, det tar 3 minuter! MEN JAG HAR PRECIS VAKNAT. För jävelen, skulle kunna strypa den lille skitungen! Han gör INGENTING! Konstigt att det ser ut som det gör här hemma. Varken han eller Kevin hjälper till. & pappa är ju typ knappt hemma. Han jobbar, & på helgerna är han iväg. Han hinner ju inte. Inte för att kev & jep ska göra allt, men för fan dom är 16 & 17 år gamla, dom måste lära sig att hjälpa till någongång. Eller har jag fel?

åh! är skitirriterad nu. Aja, nu ska jag fortsätta städa iaf. Väntas ju ingen hjälp precis..

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback