LiLo

Är det bara jag som blir lite ledsen när man tänker på Lindsay Lohan. Jag tyckte att hon var super vacker förr, att hon var söt. Nu förtiden ändras hennes utseende hela tiden. Från nprmalstor till size-0 & senast hade hon svullnat upp ordentligt pga droger. jag blir ledsen när jag läser om alla skandaler, alla drogproblem & alla problem med flickvännen Sam. Jag blir väldigt fundersam över att hon bara fortsätter. Jag förstår såklart att det måste vara ett helvete att sluta med drogerna & om hon är alkoholist så förstår jag det likaväl. Men när hon är inne på rehab, (som egentligen inte borde hämma hennes karriär utan snarare få fart på den), så håller hon uppe med det, kommer ut & allt är frid & fröjd sen är det tillbaka igen. Varför Lindsay? Vi saknar den lilla söta tjejen. Okej, du får festa, du får göra egentligen precis vad du vill, men du är inte Lindsay längre, du är bara skuggorna av en väldigt snygg, vacker om omtyckt person.

 
 

Är det bara jag som saknar den gamla, söta, vackra & hälsosamma Lindsay? Eller ni tycker bättre om henne som benrangel?

Din åsikt
Postat av: Trixie

Hej, så fin header du har.. Lite inspirerande till nya design :)

2009-08-26 @ 14:43:34
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Trixie

Visst har den! :)

Såg du driver en sida med rob/twilight, jag blev tillfrågad att hjälpa till och driva den.. hade varit skitkul.

2009-08-26 @ 14:52:48
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: marigona

haha eller hur! Hade jag aldrig sett det inlägget så hade jag nog aldrig tänkt på det.. :P Men jag hoppas att dem fixar Edwards ögon i redigering haha, en sån sak borde dem väl inte missa :P

2009-08-27 @ 22:50:30
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: marigona

när man tänker efter.. så kommer dem säkert inte ändra hans ögon! Men det är ju en självklar sak, borde inte alla i the twilight cast typ märka något haha? =) Haha jag har aldrig riktigt gillat Dakota.. nu gör jag det lite bara för att hon kopplas till twilight ;P



Tack så himla mycket för kommentaren!! =)

2009-08-29 @ 23:28:48
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback