Onsdag, mitt i veckan!

Eller, egentligen är det väl torsdag som är det. Men äh.
Idag har jag städat, lagt in rena kläder i garderoben, diskat, torkat disken, duschat & tvätten hånger på tork, ska snart ner & ta upp allt. Sen får jag väl lägga in det med. Sen blir det till att göra sig iordning, för vid halv 6 kommer pappa, hans nya Annelie & henns dotter hit. De ska äta middag med oss, & det ska bli så kul! :D Det märks så tydligt hur lycklig pappa är just nu, & det ska bli väldigt kul att träffa människan bakom allt detta :)

Jag har förresten glömt berätta att Alex kom hit i måndags & överraskade mig. Han har gjort så en gång innan. Smsat med pappa & de har lurat ihopa sig så att jag inte vet något. Helt plötsligt står Alex där & skrämmer för det första livet av mig, & överraskar mig så jag börjar gråta. ANDRA GÅNGEN! Men glad blev jag :)

Hoppas alla haft en bra dag! Nu ska jag borta ut mitt hår, röka & sen ner i tvättstugan.
Puss!


Bild tagen på flyget ner till Bulgarien! :D

Din åsikt
Postat av: Johanna

vad kul att du skriver nu i bloggen saknat lite av era inlägg

2009-08-12 @ 15:33:07
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

det låter bra de.... :)

2009-08-12 @ 16:12:35
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

får hoppas längtar så mycket till fredag

2009-08-12 @ 16:30:59
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

jag håller med dig. älskar dom med bara rob och sen rob och kristen sen den på alla när Rob och Kristen ser så glada ut

2009-08-12 @ 16:32:06
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback