Det bästa från idol 2009

Jag tänkte lägga upp det som jag kommer minnas mest från idol 2009. Alltså uppträdanden. Detta minns jag med glädje! vad minns ni mest från svenska idol 2009?


Eddie under Michael Jackson temat. Helt sjukt så sexigt det var!



Rabih under Michael Jackson temat. Han imponerae aldrig på mig förrän här. FY FAN VA BRA!



Calles audition ofcourse. Helt fantastisk. Jag var fast från första stund. <3




Erik när han sjunger The show must go on. Det var mästerligt att höra.



Sen det sista jag minns är det otroliga introt i gårdagens final. Helt fantastiskt!!!!





Självklart är där mer som jag minns, men detta är det som jag minns mest & tyckte var bäst med idol!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback