Vackra vita vinterland

Det är hur vitt som helst ute!

Pappa ringde hem & väckte mig lite efter 9 imorse. Han ville ha torra strumpor. Haha, stackarn har skottat snö sen kvart i 6 imorse. Han är fastighetsskötare, för er som inte visste det. Så, han ville ha torra strumpor, för de han hade på sig var genomsura. Så han stoppade i fötterna i ett par plastpåsar innan han körde in dem i skorna. :P

Sen gick jag till konsum, köpte cigg & lite nödvändigheter till hemmet. När jag kommer i trappen påväg upp till lägenheten igen så hör jag hur vår telefon ringer, så jag springer upp för trappan. Andfådd & kall svarar jag till rösten av Anju.

Haha! Iaf så satt vi & snacka en timmes tid, så vid halv 12 gick vi ut & tog en liten kort fotorunda. Så det kommer upp lite bilder sen. Det är verkligen ett sagoland här idag. Visst, det är 7 minusgrader, men det är vackert & solen smyger sig på. Helt klarblå himmel med bara några få moln & allt är så sjukt vitt!

Helt underbart.
Nu ska jag fortsätta att avnjuta min varma choklad & vara social med Anju!

Puss

Din åsikt
Postat av: pållw

haha bara -7'c Här är över -20'c nu snackar vi kyla ;)



Ha det fint bästa lilla stäff.



puss o kram

2009-12-17 @ 21:48:25

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback