4 saker

Det finns endast fyra saker som styr min hjärna just nu. Mig själv, alex, jonna & Min älskade pappa.

Din åsikt
Postat av: Jonna

Aww. Jag älskar dig Stephbabe <3

2009-02-15 @ 11:00:31
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/
Postat av: S

...

jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

borde jag inte vara med på den lista egentligen om jag nu vore din bästa vän? :S

2009-02-16 @ 15:59:38
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: Alex

Meeeeenar Sara allvar?

Postat av: Sara

ja, det gör jag Alex.

men jag fattar nu att jag ligger jävligt långt ner på denna listan verkar det som....

2009-02-17 @ 13:30:33
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: Moolin.se

Hej, här kommer en fin kommentar! Starkt jobbat att gå på JB! :D

2009-02-17 @ 14:34:10
URL: http://moolin.se
Postat av: Alex

Luktar svartsjuka lååååång väg (långt och långt, åtminstone upp till hässleholmtrakten).



Det är veeerkligen så synd =(

För min del låter det också märkligt att du inte kommer högre upp på listan, jag menar..ni två går ju i samma klass så att ni träffas varje dag (eller var det jonna?)

Hon spenderar majoriteten av sin fritid med dig ju, sover över hos dig och liknande (eller..det kanske är med mig hon gör det?).



Men ja, det är iallafall så att det är du som håller på att gå igenom lite jobbiga tider och kan behöva lite omtanke? (men...det låter mer som Robban)



För att försäkra mig om att du inte misstolkar mitt inlägg helt och hållet, så var hela inlägget sarkastiskt, ironiskt med andra ord, jag menade precis tvärtom mot det jag skrev.



Skärpning nu tack


Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback