Hittade

en till inne på Halens. Söt :)


299 kr, lite tråkigare än de andra men fortfarande söt :)

Din åsikt
Postat av: Söderlund

Först:

Damn vad het bild på dig till vänster?

Finns det plats för fler i duschen?



Sen:





- The sex side of life

God morgon, får jag väl börja med att säga!

Jag sitter här på morgonkvisten och funderar

på alla underbara läsare där ute egentligen har

för tankar i sexställningen - skeden.



Min blogg har sedan ett par dygn tillbaka nu fått

en ny inriktning och det är det intressanta ämnet

sex som det snackasa om och allt vad det innebär.



Just den här morgonen så har jag publicerat mina

tankar runtom skedställningen och även gällande kyssar

på halsen som verkar vara någonting som verkligen

uppskattas. Andast tungt och sedan kyssa på stället...



Vad säger du om detta?

Är kanske skedställningen någonting som du föredrar,

eller är det så att det ska pumpas på i dogystile ifrån början?



Ordet är ditt.

Det skulle betyda mycket för mig om just du ville vara med

och dela med dig av just dina uppfattningar och åsikter.

Kanske även egna erfarenheter om du så känner för det! (:



Stort tack på förhand.

Läsarna betyder - allt.



/ Söderlund - The sex side of life

2009-02-21 @ 04:37:43
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Karin

DEN va fin...och bättre pris. Sen går det ju att blinga med smycken å så..)

2009-02-21 @ 08:47:57
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback