skriv en person..

...som du älskar av hela ditt hjärta - Alex, Jonna, familjen, Anju
...som du skulle offra livet för - Famljen, Alex & Jonna
...som är den smartaste du känner -  Förmodligen Alex :P
...som alltid får dig på strålande humör - Alex, Jonna, klassen.
...som får dig att le när allt känns tungt - Alex & Jonna
...som är den omtänksamaste du vet - Jonna tror jag nog :)
...som är en bitch - Jag är Jonnas bitch ;)
...som är en fjortis - frisörerna?
...som är en före detta bästa vän - Charlie
...som är snygg - JONNA, ALEX, Min mamma, & några till ;)
...som är osmart - Jag. Ibland
...som är en riktig vän - Jonna, Anju
...som är din älskling - Alex
...som är den galnaste du vet - HAHA! Jonna förmodar jag. Eller Brobeck :P
...som är den konstigaste du känner - Beror på hur man definierar konstig :P
...som är underbar - Alex, Jonna, klassen, min familj.
...som är dum - Dum som i elak eller dum som i osmart?
...som du kan prata med om allt - Jonna & Alex.
...som är din barndomsvän - Har ingen. Anju isåfall.
...som du saknar - Alex.
...som betyder mest - Alex, Jonna, familjen, Anju

Personerna som är med i listan kommer inte i någon specifik ordning. Jag rankar INTE mina vänner. Alla betyder lika mycket. <3

Din åsikt
Postat av: Alex

Det var nog rätt smart av dig att tillägga att du inte rankar dina vänner, jag menar...det finns vissa som inte riktigt är så klipska som kanske får för sig att du menade din text som ranking =O


Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback