Tisdag

Jag sov hos min mormor & morfar inatt. Det var mysigt. Kollade på Aladdin & Hitta nemo (dock somnade jag när jag kollade på hitta nemo :P) Var ute på en lång, trevlig & pratglad promenad igårkväll med en kär klasskamrat. Det var sjukt trevligt att bara snacka om allt & ingenting & bara vara vän med en kille igen. Längesen det var så nu.

I helgen sov Jonna hos mig. Det var också väldigt trevligt, som vanligt. Vi skrattade, rökte, skrattade, åt, skrattade, drack, skrattade & ja, ni fattar. Vi har även pratat en hel del. Äntligen har jag någon jag kan prata med. Som fan! Vi var uppe hela natten till igår & kollade på Oscar galan. Jag tyckte det var skit, men vafan. Man har ju sett en hel gala nu iallafall. & det var ju med Jonna, då är allt trevligt & mysigt.

Jag har börjat umgås en hel del med Jonna. Är så jävla glad över det. Äntligen har jag en vän som fattar vad det innebär att finnas för en. Någon som jag kan lita på, prata med, lyssna till & bara vara.
Jag älskar dig Jonna.<3

(& du, du är så jävla löjlig just nu. Tänk efter en sekund så fattar du kanske själv vad som hänt.)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback